EM VULL APRIMAR MÉS! >:(
Holaa, sóc una noia de casi 15 anys y medeixo 1,63 i peso 56 kilos.
M'agradaria aprimarme fins als 50 kilos, ja que no m'agrada tenir panxa ni les cuixes gordes...
Em podries ajudar amb alguna dieta i alguns exercicis diaris? T'ho agrairia moltíssim merci!!
Sara Bujalance

Hola Sweetheart44! El teu pes actual ja està bé, no necessites aprimar res! i encara menys arribar a 50 quilos! Pensa que el pes depèn també d'un factor genètic, el que sovint anomenem "constitució" que fa difícil estar per sota del pes que el cos necessita, de manera que si el forcem a aprimar tants quilos, el cos "s'espanta" i s'esforça per recuperar-los, de forma que al final és més fàcil engreixar que aprimar. El millor que pots fer per assegurar-te un bon pes (i que el teu cos ho accepti) és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. Molts petons!!