Com representa que se'ls hi diu als pares????????
Hola!! Jo tinc un dubte, sempre dieu que s'ha de parlar amb els pares, i doncs crec que potser teniu raó, ells ens volen ajudar i aquestes coses, però vull saber com es fa això...., què representa que se'ls ha de dir: que et sents malament? que la vida és una merda? que vols aprimar i sempre estàs pensant en el menjar...., o que només pots pensar en fer-te mal..., o sigui el que sigui el que et passi...
si per exemple algú pateix un trastorn alimentari, i aquesta persona explica com se sent a se mare, però i si la seva mare no fa res? què representa que fan els pares? Els pares llavors què haurien de fer? portar el seu fill/a en un metge? o què? perquè pel fet de dil-si als pares com et sents no t'ajudarà en tu, perquè i si els pares no saben què fer? quan els hi dius?
O posem un altre cas, i si no és prou important el que et passa? i si tota la vida et sents com una merda?... és que no ser què representa que es té que fer?
A part de lo difícil que és explicar com et sents i tot..., perquè si ja no en parles ni amb els teus amics com s'ha de dir als teus pareS???????
és que mira estic farta de la vida... No sé en què consisteix la vida, toooooooooot és una merda..
Ho sento si semblo molt agressiva ...
Elena Crespi

Hola! gràcies per confiar en nosaltres... veiem que estàs passant per una situació difícil, desubicada, desanimada...
Doncs potser això és el que cal dir als pares: que estàs desanimada, que no t'acabes de veure bé, que creus que necessites ajuda... si ells no saben què fer, a través del consultori us podem ajudar per veure què necessites realment.
La sinceritat, les paraules que expressin el que sents seran les que t'ajudaran a explicar-ho als pares.
Digue'ls-hi que no saps com dir el que et passa però que creus que necessites un cop de mà.
Segurament t'ajudaran o si no saben com fer-ho, haureu d'investigar què és el que et podria anar millor.
Una abraçada ben forta!
I ja has fet el primer pas per estar millor!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat