germans
hola!
doncs mira, que tinc un problema que fa molt de temps que arrossego, però que ara men he adonat que es una mica mes greu del que em pensava.....
jo tinc 4 germans (dos nois i dues noies). Jo sóc la peke pro amb el que em porto millor és amb el més gran.
i amb els altres germans doncs no és que em porti malament...eske tinc la sensació d que modien!
sempre em deixen d banda en moltes coses....per exemple quan jugem a algo i cal fer equips, prefereixen canviar les normes del joc a k jo jugui amb ells! (i axo del joc pot semblar una tonteria com una casa, però eske si to fan moltes vegades doncs una tonteria com aquesta et pot afectar bastant).
El cas és k el meu germà gran fa 4 anys sen va anar a viure a Polonia amb la seva xicota (que es polaca) i va començar allà una nova vida. Jo ho vaig passar moooolt malament pk el meu germa gran es la persona k estimo mes en akesta vida(de moment) i sen va anar tan lluny... Ara te 21 anys, està casat i té una filla.
La veritat és k estic molt contenta pk fa com 3 mesos que ha tornat a casa i ara viu amb nosaltres (i la seva dona i la seva filla).
Però em vaig posar a pensar, i potser ara no es gaire greu pk entre germans doncs sempre hi ha barelles...pro imaginat que passen els anys i tot segueix aixi...k nomes em faci amb un germà.
Pro de totes maneres el meu germa gran esta igual k jo pk ell tp es porta massa bé amb els altres germans. nomes ens tenim un a laltre, per diro dalguna manera. I a sobre ara doncs amb aket tema ens diuen k nosaltres dos som els "rarets" de la familia, k axo tb es una cosa k ens molesta bastan a tots dos.
k podria fer x millorar la relacio amb els meus germans??
jo no demano k tingem la relacio k tenim amb el germà gran, lo unic k vull es k com a minim confiin amb mi.
me enrotllat molt pre eske ns com explicaro xd
siusplau, responeumeeeeeeee!!!!!!!!!!! no vull acabar barallada tota la vida amb els meus germans!!! (i a mes un dells es el meu basso.. k es amb el k pitjor em porto, i penso k hauria de ser totalment al rebes!!!)
espero la resposta:)
MOLTES GRACIES!SOU ELS MILLORSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!<3
Elena Crespi

Teresa, com estàs?
Doncs no sé si has parlat d'això amb els teus pares i amb els teus germans.
Potser si en parles seriosament s'ho agafen en sèrio i podeu fer alguna cosa per millorar-ho.
Ells potser ho fan de bromes i no tenen ni idea de la quantitat de dolor que sents i de com et fa sentir tot això i es pensen que senzillament t'enrabies però no tan de veritat.
Per tant, et recomano que ho puguis parlar amb ells seriosament.
Evidentment amb tots els germans no t'hi portaràs igual de bé, com dius, però seria bo que us sentíssiu bé.
EL que us està passant ara no vol dir que t'odiïn ni que de més grans no us porteu bé, sobretot, potser és una etapa però val la pena parlar-ne!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat