"AMIGA"
hola,con la meva ex-millor amiga i jo erem amigas , ella sempre es feia miga de la mateixa gent que jo , a final de curs el meu millor amic i ella es van fer amics una cosa rara perque ella l'odiava,despres ella es va fer amiga dels seus amics y alla va comen+çar tot, primer es buraben de mi p li agradaba al meu millor amic y despres van llegir les nostres conversacions i van enviar un audio en el que es reien de mi i el meu millor amic jo li vaig enviar i no se com es va enterar y hem van dir chibata i p...,jo vaig començar a sortir amb el meu millor amic, i ell no se per quina rao hem va deixar lalvors va començar a sortir amb la meva ex-millor amiga, i desde llavors el meu millor amic nomes hem parla per amensarme i insultarme, jo vaig passar del tema fins que una amiga hem va convidar a una festa de pijames i llavorsel me ex-millor amic hem va dir que si molestaba a la seva novia m' haruinaria la vida , i hem vaig preocupar molt perque ell sap moltes coses sobre mi..., per la nit unes amigues de la meva ex-millor amiga van començar a insultarme i ella es reia,no se que fer per olvidarme d'ells
Elena Crespi

Hola 12345, doncs la situació que estàs passant veig que no és gens senzilla. Em sap molt de greu que ara et passi tot això.
No sé si els veus sovint, però el millor que pots fer és ignorar tot allò que et diuen. Si veus que es passen i que realment t'amenacen, et recomano que ho diguis als pares o a algú e confiança perquè t'ajudi.
I envolta't de gent qeu realment sàpiga apreciar-te. Amigues que et valorin i no se'n riguin de tu.
Tens dret a escollir els amics i la gent que estigui amb tu i pel que veig, no et surt a compte tenir a prop els que t'insulten i es fiquen amb tu.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat