Que hauria de fer?
Hola! Fa poc vaig començar a estar aixi de rollo amb un noi i estavam super bé, pero ara al cap de dos mesos d'estar així, un dia de cop i volta va començar a estar distant amb mi, jo com que soc molt clara, li vaig dir que que li passava i ell em va dir que tenia por de tornar-ho a passar malament perquè a la seva relació d'abans va passar-ho malament...és a dir que al cap de dos mesos va i em diu això... i clar la meva primera reacció va ser, doncs aixi que? ho deixem, i mes o menys vem decidir això pero es que jo noto que m'agrada molt i que el trobo molt a faltar, i em fa rabia perque ell diu que també li agrado moltíssim i que si no fos per la por aquesta que li ha agafat podriem estar junts, pero clar... No entenc res! Perquè si li agrado hauría de voler estar amb mi, no? En canvi el que vol es allunyar-se...
Elena Crespi

Hola thennatalia!
Ostres, doncs això és una situació ben complicada perquè si li agrades però la por fa que no vulgui estar amb tu...
Et diria dues coses:
-Continua parlant-te amb ell, no sé si heu tallat completament la relació o no però és important que n'aneu parlant...
-D'altra banda penso... vols dir que val la pena estar amb un noi que la por d'estar amb algú se'l menja i fa que vagi en contra dels seus sentiments?
Entenc que és molt difícil... i sobretot que tu sí que saps què sents per ell i que vols estar amb ell però per a construir l'amor es necessiten a dues persones i si ell no està en la mateixa banda que tu i no vol el mateix que tu...
Una abraçada enorme!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat