no se que fer
porto 2 anys enamorada del mateix noi, abans erem inseparables pero ens vam barallar, i vam estar 1 any sense parlar, ara mateix estem en una altra situacio, ens hem liat unes cuantes vegades(cosa que mai havia passat), i crec que acabare plorant com sempre, ell m ha dit que m estima pero no vol res perque no em vol perdre. Que e de fer?
Elena Crespi

Esther, aquí has de valorar tu si el mal que sents quan et diu que no vol res compensa el que sents quan us enrotlleu.
Liar-vos encara pot engrandir el mal si realment ell no vol res.
El cor, de vegades, ens porta a situacions que són perilloses per ell i que li fan mal... en aquest cas et porta a liar-te amb ell tot i que ell et diu que no vol res... i això pot ser el que en principi vulgui el cor però t'estàs fent mal a tu mateixa...
Val la pena patir per aconseguir liar-te amb ell?
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat