Vergonya
Hola,necessito la teva ajuda encara que ja le demanat a totes les meves amigues pero necessito consells d'algu realment professional.
El meu cas es que tinc una colla d'amics i doncs dins d'aquesta "penya" hi ha el nen que m'agrada i a traves del google+, hangouts, em va dir que ell tambe anava per mi va ser una bonissima noticia!
Pero aquest es el problema; cada vegada que quedem tota la colleta per anar a la piscina no ens parlem ni res tots els que i son a la penya o saben i sempre ens intenten ajuntar pero ens forcen tant que per culpa seva, encaraq que o facin de bon cor, nosaltres ens agafat molta vergonya!!!
A la vida real no ens parlem pero per xat o per telefon som nosaltres mateixos.
Que podem fer?!?!?!?!
Es urgennnn!!!
Elena Crespi

Laietaaa!
Cada vegada ens trobem més consultes d'aquest tipus.
És molt important passar a l'acció el més aviat possible ja que com més trigueu més gran es farà la vergonya que sentireu perquè encara us en farà més.
Per tant, us proposo una cosa: i si quedeu un dia tots dos sols? li proposes tu? al principi estareu molt cohibits però també podeu agafar-ho amb humor i riure una bona estona!
La vergonya és quelcom normal a la vida, en tenim tots però com més aviat acceptis que la tens i que has de conviure amb ella més petita es farà... com més la neguis i evitis el moment, més gran es farà la vergonya...
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat