Nose que fer!! Sisplauu ajuda
Hola adolescents!!!
Resulta que tinc novio, i es marroqui i la meva mare sha enterat i sha enfadat perque a ella no li agrada veurem amb nens i menys amb nens que no son espanyols, ja que ella es racista. Quan es va enterar, em va dir que ella no mhavia educat aixi i que esta molt decepcionada amb mi,que perque havia de ser precisament marroqui i coses d aquestes.
Llavors desde fa uns dies esta enfadada perque no em parla i quan em parla ho fa de mala manera i nomes per donarme ordres.
La questio es que aquest nen realment m agrada i no vull deixarlo escapar nomes perque a me mare no li agrada, despres de tot, ell mha de fer feliç a mi, i realment ho fa.
Ara a l estiu cada dia quedo amb gent i me mare sempre em demana que amb qui quedare i quan quedi amb ell i li hagi de dir a me mare, tinc por per la seva reaccio i que em prohibeixi quedar amb ell.
Quan li vaig dir que era marroqui vam estar parlant i li vaig dir que ella no em podia prohibir que m agradi un nen i que ella no em podia impedir veurel. I vam estar parlant pero es tosuda i no li entra al cap.
Se que els pares sempre volen lo millor per els seus fills, pero si realment es aixi, per que no em deixa estar amb ell?
Sisplau no se que fer! No puc parlar amb ella ja que ella no vol. Que faig? Vull estar amb ell sense haver d estar enfadada amb me mare, pero com? Que li he de dir?
Gracies!! Petons xx
Elena Crespi

Hola!
Doncs la situació és complicada perquè primer els teus pares han de veure que estàs creixent i que vas amb nois i en segon lloc hi ha el tema de la raça que, malauradament, per a moltes persones és un problema més, quan no ho hauria de ser.
De moment estàs fent molt bé, ves parlant amb ta mare, no deixis que sigui un tema que esquiveu. Demostra-li que aquest noi i tu esteu bé.
T'ha splantejat presentar-li? així veurà que (evidentment) és un noi normal i corrent...
De bones i males persones n'hi ha en totes les races però els prejudicis que té ta mare sobre els marroquins li impedeicen veure que és un bon noi, per tant, potser si li presentes anirà canviant d'opinió...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat