grasa i estries?
Tinc 1,65 m y peso 50kg trobes que estic en lo pes adecvat? I una altra cosa durant un estiu vaig posareme una miqueta grasa i ja en tinc algunes estries al cul que puc fer. es que no m'agraden gens ;(. Gracies... :)
Sara Bujalance

Hola! El teu pes és una baixet per la teva alçada, però si menges de tot, variat, equilibrat, suficient (sense quedar-te amb gana) i et trobes bé no hi ha problema. Pel que fa a les estries, és molt difícil treure-les, el millor que pots fer és evitar que te'n tornin a sortir mantenint un pes estable. Les estries surten perquè la pell s'estira massa en una pujada o baixada de pes brusca, per això és important menjar bé, de tot i fer esport per mantenir un bon pes. Per dissimular les que ja tens procura, a més, beure prou aigua i posar-te crema hidratant de forma habitual. Molts petons!!