No tinc idea de que fer...
Hola, i primer de tot gràcies. Una mica, no sé per on començar. No sé com expressar el que vull dir però es que no trobo el meu camí. Sense ànim de presumir, però ho haig de dir, trec bones notes, tinc una familia que m'estima molt i estic molt bé però el meu problema es que porto ja temps molt, molt de temps, que no sé que fer. Es a dir, trec bones notes, però no se que vull estudiar. A més, a vegades, tot i que veig que la gent em te en bona consideració, a vegades em sona com si no quadres, com si no hagués trobat la gent amb qui estar. No tinc unes aficions definides cosa que em porta a fer i desfer improductvament com per exemple, he començat projectes com fer un blog però després no se ni perquè ho estic fent... Sé que que estudii em servira per un futur, però clar no tinc les coses definides. Per tot el que em passa ja he llegit fragments de llibres de Dale Carnegie, Mark Goulston, Elsa Punset i altres i he vist xerrades TED per Youtube que m'han ajudat però es que a vegades crec que estic tant poc definit en res que em sento com desinflat. A part de les obligacions, no sé que es el que m'apassiona. Estic d'acord que temps al temps, i que molta gent de la meva edat potser no s'ho pregunta, però què puc fer amb tot?
Elena Crespi

Hola Sensealies! primer de tot gràcies a tu!
Doncs el que pots fer és anar a poc a poc... crec que estàs intentant trobar el teu camí llegint i informant-te molt però has de fer una cosa essencial: escoltar-te a tu. I per això necessites temps.
-Primer busca què se't dóna millor.
-Això que se't dóna millor et fa somriure, t'agrada?
.Si? doncs intenta veure quines sortides hi hauria en coses d'aquest estil
.No? Doncs busca allò que et faci somriure i que no et faci mandra i t'agradi
I llavors busca les sortides que hi hauria...
És important que t'escoltis, que vegis en què te n'ensurts bé i què et diu el cor que hauries de fer... per això no cal tenir pressa... deixa't temps per escoltar-te... no ho sabràs a la primera...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat