ës la continuació del problma amorós de fa uns minuts que se ma enviat a mitges!!!!!
vaig aconseguir que parlant cara a cara me expliques l que li pasava i resula que una persona ANÒNIMA li havia estat dient mentides sobre mi...bastant fortes.....
Ho vam acabar solucionant i durant els ultims dies de classe vam estar super bé
Fins que va arribasr el problema final: Va comença a sortir amb una altre noia es veu que jo ja no li agradava....ho vaig acceptar i ja esta no el podia obligar el contrari.
Però ra fa uns dies em va enviar uns missatges que estava molt enfadat perqè una persona ANÒNIMA li havia dit que jo havia dit ue ell no volia sortir amb mi perque no em volia fer mal....que això és el que una amiga meva me havia dit a mi i jo mo havia cregut però jo no li vaig dir a ningúi el ha entès tota la història malament...i se esta liant la cosa.......jo només ho vull arreglar
Les meves preguntes són:
Com ho puc fer per almenys tornar a ser millors amics?
En aquest moment que seria el millor per fer?
I...creus que dintre de molt de temps quan tot se hagi solucionat podrem tornar a tenir alguna oportunitat??'
siusplau no publiqueu aquesta consulta directament a la portada publiqueu la nomes en el apartat de consultari
Moltes gracies!!! I SIUSPLAU CONTESTEUUU!!!!
Elena Crespi

q2001... em preguntes unes coses que no sé si et podré respondre perquè no sé què pot passar en un futur...
Però sí que et puc ajudar en el present:
Les coses són força recents i crear una amistat ara és molt complicat, sobretot perquè hauríeu de voler tots dos i tots els sentiments d'amor haurien d'estar enterrats... i crec que tu encara sents alguna cosa que no és amistat. Per tant, si sents quelcom més que amistat, no es pot tenir amistat...
I en aquest moment, el millor qu epots fer és intentar tirar endavant TU. Reconstruir-te del que t'ha passat, pensar en tu, en trobar d'altres coses que et facin somriure i el futur... ja s'anirà construint mica en mica...
Cuida't moltíssim!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat