MAI CONTESTEU I NE ESTIC FARTA SIUSPLAU EM FARIEU UN GRAN FAVOR DONANT ME UNA RESPOSTA!!!!!!!!!!
Sóc una noia de 14 anys i em port agradant un nen desde ja fa casi mitj any...fa temps ens li vig dir que me agradava i resulta que jo en ell també però no vam arribar a sortir perquè també se sentia atrït per una noia del seu carrer.
Però tot i aixís les converses entre nosaltres tant per ell com per mi eren molt especials i també romantiques, gracioses....etc.
...mai havia estat tant enamorada de una persona en la meva vida...
però de cop i volta un dia va parar de parlarme ....me evitava i no em volia dir perquè estava enfadat amb mi...estava super trista i per el que deien els seus amics el també.
Unes setmanes més tard vaug aconseguir parlant cara a cara
Elena Crespi

q2001, suposo que ja t'hem respost les altres consultes que ens has fet!
Ens expliques la situació però no sabem quin dibte tens.
Pel que veig ell t'ha deixat de parlar i t'evita. Amb això pots fer dues coses:
-Intentar parlar amb ell per veure què et diu
-Veure que t'està enviant el senyal de que no vol res amb tu (hi ha nois que no són capaços de dir-ho a la cara però amb les seves accions ens demostren el que volen) i intentar oblidar-lo... és difícil però no sé si val la pena està penjada d'algú que ja no et fa cas i que t'evita...
Val realment la pena?
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat