Problemes
Hola, necessito ajuda.
Estic totalment penjada per un tiu, però hi ha un problema.
Ell està de lio amb una noia i segons ell és perfecte.
Jo no vull deixar de lluitar per ell, perquè crec que val la pena.
Tampoc mi vull llençar perquè em fa por perdre'l com a amic.
No se que fer, em pudeu ajudar si us plau?
Merci
Elena Crespi

ViP...
perquè hi pugui haver alguna cosa... tots dos heu de voler... i si ell està amb una altra noia i hi està bé... poques coses es poden fer...
Em sap greu ser la portadora de les males notícies però si ell volgués estar amb tu, hi estaria...
I tu veus clarament que està de lio amb una altre, per tant, la situació és molt difícil.
L'ingredient principal perquè dues persones s'emboliquin o surtin o siguin parella és que totes dues vulguin... i aquí juegues amb desavantatge perquè sembla que tu vols però ell no vol...
Saps quen diuen que dos no es barallen si un no vol... doncs el mateix passa amb l'amor... dos no estan junts si un no vol... i ell de moment no vol...
Ànims! és una situació molt dura però n'estic convençuda que amb l'energia que tens podràs amb això i molt més encara que costi!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat