coonfusa.. UURGEENT!
Hola! La meva consulta es sobre un noi...
Vam parlar fa uns mesos per wsp, va ser una conversa força normaleta, ens vam coneixer un poc, etc. Des de llavors m'he quedat bastant pillada d'ell, el cas es que ell va canviar de mobil i no vam poder parlar mes. Ara fa un mes es va fer facebook i em va agregar i fa uns dies li vaig enviar un missatge demanant-li una altra oportunitat per coneixe'ns pero ell em va contestar amb un: nose.. llavors jo no sabia si volia parlar o no, o sigui que no li vaig contestar. Pero avui m'ha parlat i m'ha demanat com volia que ens coneguessem i jo li he dit que podiem seguir parlant si ell volia i ell m'ha contestat amb un: nose. Aixi que jo li he dit adeu per no forçar la situacio pero no se si de veres no esta interessat o es que es vol fer el dificil per agradar-me mes. AJUUDEEU-ME SIUUSPLAU!
Elena Crespi

Marga... si es vol fer el difícil per agradar-te més, creus que val la pena?
Li hauries d'agradar tal qual i tu agradar-te ell tal qual sense intentar estratègies per agradar més. A més, has de valorar si és bo que algú hagi de fer-se el desinteressat perquè tu t'interessis més.
Jo aposto per relacions sanes, on la confiança, la veritat, la transparència hi siguin des del primer dia. I, sobretot, la claredat. És a dir, si ell et diu no sé... potser has de plantejar-te si vla la pena intentar coneixer algú que NO SAP si et vol conèixer a tu.
Seria fabulós, divertit, bonic i molt més romàntic que et digués que sí que et vol conèixer... No creus?
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat