tot un lio
Bones, doncs mira..jo fa temps, molt de temps em vaig fixar en un noi 3 anys me sgran que jo..Vaig sortir amb el seu amic. No m'emplenava..i doncs avui li he dit que m'agradava el seu amic..que quan el miro als ulls s'imilumina el mon..els ulls..estic mes feliz quan el miro..que amb ell ho faria tot, per mi no te ningun defecte..es perfecta y te casi els mateixos gustos que jo.. i clar avui al dirli al meu ex que m'agradava el seu amic..pero el seu amic va derrere la meva amiga..i la meva amiga no l'estima y bf..ajudam siusplaaau...esque ell es el que em fa felis..el necesito pero tinc por a expresarme..sija m'ha costat dirli al meu ex que m'agradava el seu amic..bf:( nosé si m'he enamorat..
Elena Crespi

Hola natalia!
Sembla que t'has enamorat! tens tots els símptomes: felicitat, embadaliment, el veus perfecte, penses en ell contínuament, segur que tens papallonetes...
Però vigila! l'enamorament no és amor! és enamorament!
Per poder construir l'amor es necessiten dues persones... i si a ell li agrada la teva amiga... falta un dels ingredients principals per l'amor.
Tu has de decidir si li vols dir o no: qui no s'arrisca no pisca però qui s'arrisca ha d'estar disposat a escoltar un sí i també un no... pot ser que vagi bé o no...
Estàs disposada a córrer el risc de veure què et respon?
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat