Desamor
Hola! Resulta que estava sortint amb un noi fa uns mesos i m'ha acabat deixant perquè se'n va a Cantàbria a viure i no vol tenir cap relació a distància. La cosa és que se'n va cap a Octubre més o menys i diu que no vol seguir estant amb mi ja que desprès és més dificil marxar. No sé que fer perque sento que ell és amb qui havia de passar tota la vida. S'ha comportat com un idiota a proposit perque no pensi en ell mes pero jo se que en realitat no es aixi ell, se que em segueix estimant. La veritat és que no em serveix que em diguin intenta sortir i coneixer altres persones perque ja ho faig pero tot em recorda i em porta a pensar en ell i ja vaig deixant passar el temps pero se'm fa molt dificil, necessito algun consell que m'ajudi de veritat i no els tipics consells que em diu tothom. He intentat parlar amb ell pero m'esquiva cada vegada més.
Graccies.
Elena Crespi

Casatarradellas, primer de tot gràcies per la confiança!
Pel que ens dius tot és molt recent, per tant, és molt normal que no el puguis oblidar.
El que està clar és que si ell ha decidit que no vol la relació a distància, no el podem forár a que la tingi. L'amor es construeix quan tots dos volen i si, pel que sigui, un dels dos decideix no estar en la relació... no hi ha relació.
Per això ara t'has de concentrar en tu però has d'entendre que no és senzill... per tant la gent t'intentarà animar i a tu et costarà o et semblarà difícil... és clar...
Primer has d'acceptar el dolor d'acceptar que està passant quelcom que tu no vols...
Després has de voler ensortir-te'n i això ho has de decidir tu i només tu...
I un cop ho hagis decidit és quan has de comenár a fer coses que t¡aportin somriures...
I deixar-te temps... no vulguis anar de pressa en superar una situació com aquesta... no hi ha anestèssi pel dolor...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat