pes
Hola, tinc 16 anys i fa 2 mesos pesava uns 60 kg,i ara uns 57 kg, medeixo 1.62/1.63. Si arribo als 50kg estaré molt prima? Quin és el meu pes ideal?
Sara Bujalance

Hola claudiabarroso25! 60 quilos ja era un bon pes per a tu, així que no era necessari que perdessis pes, i encara fa menys falta que arribis a 50! Pensa que estàs en edat de creixement i aprimar pot tenir efectes molt perjudicials per a la teva salut i desenvolupament. Pots tenir problemes hormonals, d'alçada, calci, etc. No et puc dir quin és el teu pes "ideal" perquè és una cosa que depèn de molts factors: genètica, estat de salut, estil de vida, etc. A més, el pes "ideal" mai és un número concret, sinó que és una franja que va d'un pes mínim a un pes màxim recomanats, i sempre és quelcom orientatiu. Si realment vols saber quin hauria de ser el teu pes, ves al metge i consulta-li, ell/a et podrà orientar. I molt de compte amb voler aprimar sense control mèdic, ja que pots tenir problemes greus de salut com, per exemple, un trastorn de la conducta alimentària, o sigui, una malaltia mental que ho fa passar realment malament. Molts petons!!