lesions pocs importants
Què puc fer sobre això, tot i que més o menys imagino la resposta..., em tallo i noto que la gent ho veu... jo intento amagar-ho, però no sóc tonta i sé que la gent ho veu, es nota que faig coses rares amb els braços per amagar algo, encara que vagi amb polseres es veu algo, i si me'n poso moltes també apreten i fa mal, i no vull que la gent m'ho vegi, però m'ho veuen i potser es pensen que vull que m'ho vegin...
Tothom m'ho ha vist i mai ningú ,m'ha preguntat i jo no ho he parlat amb ningú, tampoc ser com es fa d'explicar una cosa així, perquè realment sembla de bojos, no em sento orgullosa d'això, ja no recordo com va començar això... ho vull parar de veritat, de fet tampoc són tan profunds, però fot fàstic... em faig fàstic per fer això...
He pensat molts cops: aquest és l'últim cop que ho faig, però ho torno a fer quan em sento molt malament, tot i que ara ja fa unes dues setmanes que no ho faig ara sí que ja no ho tornaré a fer...
Elena Crespi

Hola!
No sé si has aconseguit evitar fer-te més tllas però si no ho has aconseguit et diré que és MOLT important que busquis ajuda. Digues a casa teva que no acabes d'estar del tot bé i proposa'ls-hi la possibilitat de visitar a un psicòleg, per exemple, perquè t'ajudi a evitar fer-te talls com a mesura per tranquil·litzar-te i t'ensenyi maneres millors i més positives per a tu.
Si ho has aconseguit: FELICITATS! Ets molt valenta! si queden marques que no marxen hauràs d'aprendrea conviure amb elles. I si la gent et pregunta sempre pots dir que et vas fer mal i et va quedar marca...
Però el més important és que trobis la manera d'evitar fer-te talls perquè, realment, no tenen cap utilitat i potser pots trobar quelcom que et relaxi que sigui molt més útil i positiu!
Una abraçada!
NO dubtis en demanar ajuda!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat