Em pots contestar siusplau?
Hola Sara,
He fet algunes consultes per aquí, algunes heu contestat, altres no... El cas és que una de les consultes que vaig fer a l'apartat de psicologia, ja fa molt temps no me l'han contestat, i jo que sóc tan negativa penso si és culpa meva, si realment no és important o què és el que passa?... La consulta de psicologia es deia: VULL MORIR ajuda important.
També vaig fer consultes al teu apartat i em vas recomanar que truqués a tal lloc, que ja vaig trucar, vam estar parlant i em van dir que tornés a trucar. En ves de tornar a trucar vaig buscar per la pàgina web el correu de qui em semblava que havia parlat i ja fa cosa d'un mes i no em va contestar... i penso exactament lo mateix que quan no em contesteu pel consultori d'aquí.
Tot pensant que és culpa meva...etc.
Torno a trucar, o no és prou important? o què?
Per cert, aprofito per demanar-te què puc fer sobre això, tot i que més o menys imagino la resposta..., em tallo i noto que la gent ho veu... jo intento amagar-ho, però no sóc tonta i sé que la gent ho veu, es nota que faig coses rares amb els braços per amagar algo, encara que vagi amb polseres es veu algo, i si me'n poso moltes també apreten i fa mal, i no vull que la gent m'ho vegi, però m'ho veuen i potser es pensen que vull que m'ho vegin...
Tothom m'ho ha vist i mai ningú ,'ha preguntat i jo no ho he parlat amb ningú, tampoc ser com es fa d'explicar una cosa així, perquè realment sembla de bojos, no em sento orgullosa d'això, ja no recordo com va començar això... ho vull parar de veritat, de fet tampoc són tan profunds, però fot fàstic... em faig fàstic per fer això...
He pensat molts cops: aquest és l'últim cop que ho faig, però ho torno a fer quan em sento molt malament, tot i que ara ja fa unes dues setmanes que no ho faig ara sí que ja no ho tornaré a fer...
Sento haver-te donat el "toston"...
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Em sap molt de greu que no hagis rebut resposta a l'e-mail o a les consultes que hagis fet als consultoris d'adolescents.cat A l'apartat de psicologia tenen un volum molt elevat de consultes i això fa que vagin responent més a poc a poc, però sempre responen, l'únic que cal és una miqueta de paciència, ja veuràs com de seguida que puguin et contesten. De totes maneres, el més important en el teu cas és que parlis amb els teus pares i els hi expliquis el que t'està passant perquè és necessari que rebis ajuda professional. Sé que et sents malament, i per això necessites ajuda, per poder trobar-te bé. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Parla amb la teva familia, dona'ls l'oportunitat d'ajudar-te com mereixes. Molts ànims i molts petons!!