ES URGENT, AGRAIRIA QUE CONTESTESSIU, NO COM TOTTES LES MEVES ALTRES CONSULTES
Hola, Bondia. Aviam tinc casi 14 anys, i estic amb un noi de casi 18. La meva mare no en sap re, i em fa por com reaccionara. Com li dic? Esque ja portem 3 mesos. Merci
Elena Crespi

Hola flashlight!
Veig que ets d'Osona com jo!
Doncs suposo que ara ja deus haver rebut resposta de les altres consultes. Ens costa força respondre-ho tot de pressa perquè rebem moltes preguntes però les responem totes!
Et recomano que li diguis de la manera més natural i tranquil·la possible, entenent que estaràs nerviosa, evidentment. Però és important que ta mare pugui saber-ho ja que no hi ha res de dolent en tenir una relació amb un noi.
Possiblement tingui una mica de por per la diferència d'edat però tu li has de demostrar que ets una noia responsable, cosa que segur que ets, i que tot el que facis ho faràs conscientment.
La teva mare està al teu costat per recolzar-te si les cses van bé o no, per tant, pots explicar-li!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat