No se si m'agrada, no vull que m'agradi.
Hola,
Esque aquest curs ha vingut un noi nou a la classe, tampoc és que sigui molt guapo, en realitat quan va arribar no em vaig fixar en ell, després vam seure al costat i llabors em va caure molt be, ens van separar, com fan cada setmana u vaig acabar seient derrera seu, un dia mentres feiem un examen, ja havia acabat i ell també ens van dir que fesim deures per esperar i em vaig adonar que em mirava, el dia després estavem parlant i va dir el meu nom i em va fer una senseció especial, i l'altre dia vaig somiar amb ell, no tinc massa clar que passava en el somni, i no vull enamorarme d'ell ja que es l'ex de una de les meves millors amigues i sera cunfós. Tu que en creus?
GRàcies
InterPersonal

Hola Mel 1234! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació potser el millor és donar-te una mica de temps abans de decidir què fer. El temps t'ajudarà a veure si t'agrada de veritat, a conèixe'l més, a ser prudent davant de la teva amiga, etc. Si veus que el sentiment es manté , hauràs d'afrontar-te a explicar-li a la teva amiga. Ells ja no estan junts i per tant cadascú pot anar amb qui vulgui, però per tu és la teva amiga i val la pena explicar-li de manera que et pugui entendre. Tampoc és que t'hagi de donar permís per sortir amb ell, però és una manera de cuidar la teva amistat. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga