L'estic perdent i vull evitar-ho..
Tinc un problema, estic perdent al meu millor amic. Casi no m'obra per el whatsapp, ahir ens vam veure i abans d'ahir també, pero vull parlar més amb ell com abans i que vegi que li importo. I no sé com fer-ho, perque si el perdo em moru, es com el meu millor amic i crec que m'agrada. I al seu costat em sento molt a gust.
Pero si veig que ell no posa de la seva part.. No vull sempre haver-lo d'obrir jo pero vull estar més a prop seu i no sé comm fer-ho, perque passo de dirli que sento algu per ell.. que faig sino el vull perdre?
I segona consulta, com t'he dit crec que m'agrada i aixo es un problema, perque si comensesim a sortir i ho deixessim ja no estriem tant bé d'amics.. Ja veus quin panorama. Ajuda'm sisplau donant-me la teva opinió.
pd: daqui pooc farà un any qu el conec i ja li faré un text pero abans no sé que fer.. Perque m'estic enamorant i no sé si es una cosa negativa..
Moltes gràcies!!!
Elena Crespi

Hola theblueladybug!
Doncs el més important: li has comentat a ell que veus que les coses estan canviant? perquè si no li expliques potser ell no se n'adona. Per tant, pel tema amistat... intenta parlar amb ell i dir-li com et sents.
Si t'agrada, a més, és important que primer resolguis el que et deia abans i llavors veuràs si pots anar fent passes cap a la direcció de passar d'amics a alguna cosa més... i sí, sempre hi ha el risc de que les coses no vagin bé i llavors l'amistat es perdi. En aquesta vida tot té riscos... llavors és quan tu has de valorar què pesa més si el que sents com a amiga o com a alguna cosa més...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat