Sóc noia i estic a la friendzone
M'agrada un dels meus millors amics, però no se com dir-li que m'agrada. No voldria perdre la seva amistat. No se si dir-li ara que són les Santes (Festa de Mataró). Es molt semblant a mi: Ens agrada la mateixa música, tenim el mateix nivell acadèmic, les mateixes amistats, etc. Vaig adonar-me que m'agradava al crèdit de síntesi i em estat parlant al whatsapp durant aquest mes. Però no se com dir-li que m'agrada i com fer-ho... COM SURTO DE LA FRIENDZONE!!! <3
Ajuda si us plau!!!
Elena Crespi

Hola anonimaaa!
Les Santes de Mataró ja han passat, espero que anessin molt i molt bé!
No sé com estarà avui el tema amb aquest noi i si hauràs fet alguna cosa o no però, de moment, ja vas fent coses per acostar-te a ell...
Ara et tu qui ha de decidir si fa coses més evidents o si vols que el temps vagi col·locant les coses al seu lloc de manera subtil...
Per sortir de la friendzone pots fer-ho amb indirectes o amb directes...
Però també has d'estar alerta i pensar que pot anar bé o no! fer un pas així, arriscar-se, pot portar a bona resposta o a la que no vols...
Ànims i espero que vagi molt bé!!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat