Suisplau , ho estic pasan fatal
Hola,
Abans d'ahir , em vaig barallar molt fort amb la meva millor amiga que es la meva cosina.Em va dir la veritat de tot el que pensava de mi i jo el que pensava d'ella.Em va dir que tot aquest temps preferia a una altre millor amiga que tenim les dos que a mi , que ella havia sigut una falsa tot aquest temps en els bons i mals moments.I em va dir que no esperava que jo li perdonesi pero que li donava igual.Em va dir que no parles mes amb la altre millor amiga perque li faria mes mal i que no em soportaria, que l'altre millor amiga havia sigut millor que jo tot aquest temps.Tota aquesta baralla va sorgir d'un comentari que va dir ella a les meves espatlles i jo em vaig cabrejar.I ens vem dir coses super lletges que mai pensava que ens diriem.La cuestio esque estic super tristta perque estic pasan un mal moment perque el meu avi s'esta morin i no tinc ninguna amiga al meu costat , perque les altres amigues s'han anat de vacances i les trobo a faltar.Nomes tinc ganes de plorar.Mai vaig pensar que m'arribaria odiar tant.
Siuspau necessito ajuda del que fer, ho estic pasan fatal. :(
Ajuda plis.
Elena Crespi

Chuche, em sap molt de greu que el teu avi estigui malament. No sé com haurà anat evolucionant durant aquest mes... Espero que estigui millor.
Veig que la teva cosina t'ha deixat les coses clares... mira, pensa que per un costat és molt millor que t'ho hagi dit ara i no més tard. Ara ja saps el que sent per tu realment. El que pots fer ara és potenciar la relació amb les altres amigues que sí que estan bé amb tu.
Ara, de vacances, és més difícil perquè com dius algunes no hi són però igualment pel whatsapp o per mail o amb una trucada els hi pots dir com et sents i el que passa amb el teu avi i que necessites recolzament.
Sempre demana el que necessitis ja que elles no poden endevinar el que necessites si no els hi dius...
Per tant, contacta amb les amigues encara que les tinguis lluny i digue'ls-hi que necessites suport!
Una abraçada i molts ànims!