alcohol..
Hola tinc una amiga que cada cop que surt i beu una mica esque ni un cubata bomita, ella ha intentat a beure mes lent amb menys alcohol i res bomita igual i li es impossible sortir de festa sense beure algo de alcohol perque li agrada la seva reacio cuan en beu un es bomitar tot el menjar que ha menjat durant el dia i despres si veu un glop mes comensa a tremolar com si li pilles un comatilic sisplau contesteu que ho passa malament i ara que es estiu.. ella bol.
Elena Crespi

Hola aai!
Doncs el millor que pot fer aquesta teva amiga é sno beure. Si se li posa tan malament em fa por que més endavant tingui més problemes. Per tant, el que pot fer és no beure cubates. No sé quants anys té però si té edat per beure alcohol, potser podria provar una cervesa que té menys graduació i potser no se li posa malament.
Però si el cos li fa aquesta reacció... potser el cos li està dient que no li cal beure alcohol. El cos és molt savi i ens dóna molt bones senyals... per què fer una cosa que saps que et farà sentir malament físicament?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat