amiga alimentacio
Hola, gràcies per llegir-ho.La meva millor amiga l'altre dia amb va explicar que es sentia super malament amb el seu cos i que cada dia despres de dinar bomitar perque sopa i esmorza no els fa aquets àpats. Li he dit que els i pots dir amb els pares perque amb moltes consultes que t'han fet els hi has dit que era lo millor que podia fer pero ella si nega i li he dit que sino li explicare jo pero si els hi explico amb deixara de parlar i continuar fen-ho i tinc po que li passi algo. Li he dit que si es sent malament amb el seu cos que fasi una mica mes d'esport i que els i pot dir amb els pares que si pot fer dieta o menjar pero amb menys quantitat pero no crec que amb fasi cas perque ella viu a Tarragona i jo a Vilafranca del Penedès i tampoc puc controlar lo que fa i deixa de fer.. sisplau contesta
Gràcies de tot cor!
Sara Bujalance

Hola aai! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, es nota que ets una bona amiga!. Pel que dius sembla que la teva amiga està tenint problemes greus amb l'alimentació i això és molt perillós perquè pot patir anorèxia o bulímia, malalties mentals que poden perjudicar seriosament la seva vida en general. Com molt bé dius, és imprescindible que els seus pares sàpiguen què li està passant perquè són els únics que la poden ajudar portant-la al metge, que és el que realment necessita. Si ja has provat que ho faci ella directament i no ho ha fet, et trobes en la difícil situació d'haver de fer-ho tu. Sé que no és gens fàcil perquè la teva amiga s'enfadarà, i probablement molt, però és preferible que s'enfadi a que es posi cada cop més malalta. Pensa que al principi s'enfadarà molt i és possible que ni et parli, però segur que a mida que vagi passant el temps i vagi rebent l'ajuda professional que necessita, entendrà el que has fet, t'ho agrairà i aleshores sabrà que ets una bona amiga. Si viu lluny, pots provar de trucar per telèfon als seus pares, i si et fa molta angoixa, pots demanar-li als teus pares que siguin ells qui els ho expliqui. Molts ànims i molts petons!!