Deixar de mossegar les ungles.
Holaa:)
Ja se que aquest es un tema un mica absurd pero...
Jo em mossego les ungles, sempre. la meva mare em renya perque ho faig però no puc evitar-ho. (Segur que a molta gent li passa). A la mínima que estic nerviosa o maburreixo una mica me les mossego sense ser-ne conscient. A vegades, fins i tot quan estic parlant amb algú!
Que puc fer per no mossegarme-les. Ho he intentat tot!
Gracies!:)
Elena Crespi

Hola!
Una de les coses que pots provar és començar a cuidar-te-es.
No sé si ets noi o noia però independentment del que siguis pots intentar llimar-te-les.
Si, a més, ets noia, també pots comenar a pintar-les amb color transparent o de color una mica claret perquè vegis que és important cuidar les teves mans.
Posar-te algun tipus de crema hidratant per les mans...
És a dir que les mans i les ungles passin a ser una zona a cuidar del teu cos.
També cal tenir en compte com et sents quan et menges les ungles. POtser ho fas per angoixa, per ansietat i nervis. Què més podries fer a part de mossagar-te les ungles, per relaxar-te? Has provat alguna tècnica de relaxació o respiració?
Ànims! jo ho he aconseguit (també me les mossegava...) tu també pots!!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat