Novio, m'està enganyant?
Esque tinc un novio pero jo estic en un centre de menors i, no el veig molt però ell li posa comentaris a altres nenes (guapa,..) i clar, nosé si esta enamorat o nomès son amics i em fa cosa preguntar-li :(
L'estimo molt i tinc por de perdre'l..
Gracies!
Elena Crespi

Hola Laura!
Doncs el més important en una relació de parella és la confiança i pel que vas veient que fa ell, sembla qeu cada vegada li tens menys confiança.
És MOLT important que li puguis explicar com et sents i que puguis veure ell què et diu perquè sinó parleu amb confiança anireu construint una relació on ell anirà fent qeulcom que a tu no t'agrada i tu aniràs desconfiant més i més i no parlareu mai del tema i tot quedarà "sota la catifa". I l'amor de veritat no es construeix així...
T'animo a que li comentis com et sents!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat