Plans pel futur
Bon dia! Us escric aquesta consulta perque tinc dubtes sobre el meu futur.Soc una noia baixeta,no gaire atractica, d' ulls negres, pell palida i cabell curt i fosc.Jo vull ser actriu. No de cinema sino de teatre musical. Porto dos anys fent teatre musical i convinant- m' ho amb un amateur nomes de teatre. M' agradaria molt podermi dedicar pero ho veig dificil. Principalment perque no em donen oportunitats he anat a dos castings i als dos nomes m' han pregintat el nom i m' han dit adeu. Vaig anar amb una amiga que sense ofendre ni creient me superior no se li dona be actuar i a ella la van passar a la seguent ronda. Sabeu perque? Perque era Rossa i d' ulls blaus! Les meves ' amigues' ( cada cop menys amigues) que em diuen que actuo molt be. Pero quant be el moment de la obra no ve ningu. Em sento sola. De fet aquestes amigues les estimo com a germanes i tinc por de separarme d' elles per culpa del teatre ja que vull fer un batchillerat artistic.Tinc por. Hauria de seguir amb el teatre? em fa feliç pero el perdre a les meves amigues o distanciarme d' elles em fa molta por. I en el cas de fer un artistic. Quins artistics hi ha a bcn? Per cert agrairia molt que publiquesiu noticies sobre castings ja que hi ha molta gent que vol ser artista i ens farieu un gran favor ja que no hi han gaires. Molts petons i una gran abraçada.
Una noia normal en un mon normal.
Elena Crespi

Ingrid!
Et demanaré un favor: el món artístic no és un món gens senzill i pensa que si has anat a dos càstings has d'estar disposada a anar-ne a molts més.
Hi ha una frase que diu que un èxit ve després de mil fracassos. Això vol dir que han de passar moltes coses que no surten bé perquè una sí que surti. Sobretot en un món com aquest.
I en el món del teatre no només busquen noies rosses d'ulls blaus. També busquen noies d'ulls negres, cabell curi i fosc i pell pàlida... pensa que sinó només hi hauria rosses a tot arreu! potser els dos càstings als que has anat no eren els que tocava.
Però si ho fas bé, has de ser constant i perseguir el teu somni.
No conec quins artístics hi ha a Barcelona, aquí has de començar la feina d'investigar què has de fer per perseguir el teu somni!
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat