Dieta vegana
Hola, m'agradaria que possessiu informació sobre l'alimentació vegana i alguns possibles plats que es poguessin fer. També m'agradaria saber com substituir la carn i altres aliments que aporten proteines en una dieta vegana.
Finalment, tinc curiositat per saber d'alguns aliments comuns i que menja molta gent que siguin vegans i que nosaltres no ho sapiguessim (com per exemple les galetes oreo)
Moltes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola! La dieta vegana és aquella en la que no s'inclouen aliments d'origen animal. Alguns productes, com la bolleria, galetes, etc poden porten greix animal, i per això un vegà "estricte" és possible que no en mengi d'alguns. És un tipus de dieta que si no es fa sota control mèdic pot ser MOLT perillosa per a la salut perquè pot comportar dèficits nutricionals importants, sobretot a algú que està en edat de créixer, com tu. No t'aconsello que facis una dieta vegana, i menys sent adolescent, ja que pot passar-li factura a la teva salut i al teu desenvolupament (problemes en el desenvolupament de l'alçada, hormonals, neurològics, etc...), però si realment és una cosa molt important per a tu i per als teus valors ves al metge i demana-li que et faci una dieta saludable, completa i compatible amb els teus valors. Molts petons!!