Panxa
Bona tarda Adolescents!
És que ja fa dies que tinc un dilema rondant pel cap: cada dia faig esport, menjo sa, no menjo salses tipus quetxup, maionesa... i la panxa no baixa! I no sé què fer.
Em podríe dir què puc fer per abaixar panxa, siusplau.
Gràcies per endavant!
Sara Bujalance

Hola ricky_04! No hi ha cap manera d'aprimar només la panxa, el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, inclosa la panxa, menjant equilibrat i fent esport habitualment. Pensa que això funciona si són hàbits, és a dir, si ho fem sempre o gairebé sempre, com a rutines. Si només ho fem uns dies no serveix de gaire. De totes maneres, si encara ets adolescent el que has de fer és tenir paciència perquè a l'adolescència és habitual tenir encara la típica panxa de nen petit (rodona i ample). Aquesta panxa marxa sola amb el pas de temps a mida que el cos es va desenvolupant. Mentrestant el millor que pots fer és esport (qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé) i menjar equilibrat. Molts petons!!