He canviat.
Hola, necessito ajuda..
Porto un any i mig plorant cada nit, però no sé el perquè exactament. Noto com si algo hagués canviat, res m'omple.. Quan somric es un somriure forçat quan jo abans era la típica noia que sempre la veies amb un somriure per tot, perquè era feliç. Intento canviar, ser la d'abans però no puc, a casa sempre contesto malament i després m'arrepenteixo. Tinc molta por, por de quedarme completament sola..
Vull un nòvio, es com.. Com si tingués aquesta necesitat de tenir algú que em mimés i em demostrés que l'importo, però no trobo cap noi així, només van a pel meu físic, i això que.. No es que estigui molt bona. No vull que em diguis l'ho típic de "L'edat del pavo" perquè no, no ho és. Sé que m'està passant algo, però es com " Escuchar las campanas pero sin saber donde estan.." Ajuda siusplau.
Sou les millors, jurat.
Elena Crespi

Hola Only you,
no és que el que et passi sigui típic de l'"edat del pavo" només faltaria!
El que et passa és que estàs en una època de transició, de canvis, de reajustament de tot, de retrobar-te amb tu mateixa... i tot això és molt dur, molt!
Per això et recomanaré una cosa: comença per quelcom que puguis intentar controlar...
Veig que quan contestes malament a casa després te n'arrepenteixes... què et sembla si comences a pensar en què passaria si comencessis a contestar bé? potser alguna cosa comença a canviar...
Si estem malament i, a més, fem coses que encara ens porten més mal rotllo i ens fan sentir pitjor... les coses no milloraran. Però si comences a fer quelcom que faci que no te n'arrepenteixis d'alguna cosa pots començar a anar millor...
I t'encarrego una altra feina: ara ja no saps què et fa somriure... doncs hauràs de fer d'investigadora... observa't, fes diferents coses, i aquella que et faci somriure una mica potencía-la!
Tu has de posar tota l'energia en fer tot això encara que costi moltissim. Tu tens la clau per trobar allò que et fa somirure de nou!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat