Ho passo malament
Hola ! He fet una consulta a alimentació perque crec que tinc problemes de sobrepes (medeixo 1´64 i peso 59 i tinc 14 anys..) i bueno ... necessito algun consell per sentirme be amb mi mateixa perque res em queda bé i estic ja una mica cansada de mi ... En fí .. si em respons m´ajudaras moltissim . Mersi
Elena Crespi

Hola anonimadolescent!
No sé què t'hand it al consultori d'alimentació però per l'alçada que tens, tens un pes que està molt bé.
Potser ara creus que no et queda res bé perquè el teu cos està en època de transició però mica en mica has d'anar trobant aquelles coses que et fan sentir millor.
I hi ha una cosa que pots fer per tu: no sér tan crítica amb tu mateixa. No cal que estiguis cansada de tu, dóna't una oportnitat... tu ets la única que pot fer que deixis d'estar cansada de tu mateixa.
Busca aquelles coses que més t'agraden de tu i potencia-les. També amb el tema de la roba. Segur que hi ha alguna cosa que pots trobar que et quedi millor que una altra... només has de buscar... però per aconseguir-ho t'has de mirar amb bons ulls!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat