Hola, em dic Andrea. No sé què em passa.
Hola. Com dic en el títol no sé que em passa, si tinc depressió si estic bé, si estic confussa, si pateixo el Transtorn Bipolar...
Porto un època molt dura en què ploro tots els dies, tinc canvis d'opinió i no em decideixo en res,no confio ni puc estimar a ningú, tinc por, no m'agrado, no sé com he de viure per ser feliç...
I fins i tot tinc pensaments de la meva mort i el suicidi.
No sóc feliç i no puc estimar a ningú no sé perquè.
Espero una resposta. Gràcies.
Elena Crespi

Hola Andreea,
Crec que potser sé què et passa... estàs en època de transició, de canvi, de redescobriment de qui ets.
Estar trista, plorar, tenir canvis d'opinió, no decidir-te... és molt normal en aquesta etapa de la teva vida. Et recomano una cosa: no et preocupis massa... perquè això que ara et passa és molt i molt normal.
És lògic que no sàpigues com has de ser per ser feliç... aquest procés dura tota la vida...
Però potser pots començar per coses petites:
si no t'agrades, com creus que t'agradaries una mica més?
Si no saps què opines, quines coses creus que et fan somriure i estar una mica bé?
Fes tot allò que et faci sentir una mica bé i estigues amb els ulls ben oberts per a continuar amb aquest procés en el que et vas coneixent tu mateixa!
És tota una aventura, per això et necessito ben atenta!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat