estic grassa?
hola peso 81,8 kg tinc 13 anys i medeixo 1.74m..encara aixi crec k stic grassa...la gent diu k son els ossos pero...estic grassa o son els ossos??
Sara Bujalance

Hola AlmaGG! El pes té molt a veure no només amb els ossos, sinó també amb la genètica, estat de salut, estil de vida, edat (si estàs creixent o no)... Per això no val la pena valorar el pes en sí com a tal, perquè és una cosa molt relativa. El que sí és important és tenir en compte un estil de vida saludable, que és el que ens assegura un pes saludable pel nostre cos i una bona salut en general. Un estil de vida saludable vol dir menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. I si tens dubtes sobre si el teu pes està bé o no, el millor que pots fer és visitar el teu metge i demanar-li consell, ja que ell/ella és l'expert en la salut. Molts petons!!