Sisplau , estic malament
Se que hi ha molta gent amb el mateix problema que jo però bueno , quan algú es sent malament necessita que algú l´ajudi . Avui fa deu dies que vaig fer una consulta però fa mesos que pateixo . En aquests deu dies han cambiat el pes i l´alçada . Medeixo 1,65 (sóc baixeta , HO SE) i peso 59,5 kg . Estic farta de mi . No em queda be la roba i nomes tinc ganes de plorar . A mi em tracta una endocrina (tinc problemes de tiroides)i em va dir que em quedes aixi com estava , que mantingues el `pes (media 1,55 i pesava 53) , aixo va ser el novembre , ja veus , he fet un canvi radical per dolent i al setembre torno a tenir consulta i tinc molta por del que em dira , ja que em diu q estic grassa i em fa sentir fatal . Menjo normal i equilibrat , faig 45 min . de bici tres dies a la setmana , ballo dos cops per setmana i corro els findes . No se que fer i passo de dietes . Ajuda´m sisplau , ara ho necessito mes que mai .
Sara Bujalance

Hola anonimadolescent! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, per com parles imagino que ho deus estar passant malament. Primer de tot, no ets baixeta (1.65 està molt bé) i el teu pes també està bé, no tinguis por de l'endocrina. Tinguis el pes que tinguis farà tot el possible per ajudar-te amb el tema de les tiroides, i ni t'esbroncarà ni et culparà (perquè tu no tens la culpa de res!). I si ho fes, parla amb ella i digue-li com et fan sentir els seus comentaris. És una professional i segur que t'entendrà i farà tot el possible per a que estiguis còmoda. No entris sola, entra amb la mare o el pare, o amb tots dos. I si l'endocrina t'ho fa passar realment malament, parla amb els teus pares per a que siguin ells qui parlin amb ella. I recorda que totes les persones tenim dret a ser felices, respectades i estimades tinguem el físic que tinguem. Tens dret a ser feliç, no permetis que la preocupació pel físic t'ho tregui! Parlar amb els teus amics i familia sobre com et sents també t'anirà bé. I si tot i així creus que no et sents millor, aleshores seria bona idea mirar de consultar amb un psicòleg. Molts ànims i molts petons!!