Bisexual? Confusa
Hola,
Són una noia i...
Tota la vida m'he estat enamorant de nois, des de petita, però molts cops quan vec alguna noia sexy o coses així em posa.
M'he llegit molts llibres on surten noies lesbianes/bisexuals com la triologia del Club de los Incomprendidos (de Blue Jeans) i m'he arribat a enamorar del personatge.
No se si soc bisexual, heterosexual o homosexual però estic "espantada" de ser homosexual o bisexual, no és que no els respecti, ho trobo genial, però es que no em vec que m'agradi gent del mateix sexe.
També tinc por de que les meves amigues sàpiguen que penso així i m'agafin por.
Hi ha una amiga que sempre que la vec m'exito una mica i nose si es perquè m'agrada o per alguna altra cosa.
Siusplau necessito ajudar per saber com sóc!
Em podries ajudar?
Siusplaaaaaaaaaaaaaaaaau,
Nora.
Elena Crespi

Hola Nora, com estàs?
T'explico:
si fossis homosexual t'enamoraries d'algú del mateix sexe. Si fossis bisexual, t'enamoraries indistintament d'algú del mateix o del sexe contrari.
Tu parles d'excitació. Tots ens podem excitar amb algú del sexe contrari o del mateix sexe, per tant, de moment, no li donis importància.
A més, durant l'adolescència, les nostres hormones estan ben revolucionades, per tant, tot ens excita molt més.
El més important és per a qui sents amor, no per a qui sents excitació, quan parlem d'orientació sexual.
Si en algun moment veus que t'enamores d'algú del mateix sexe i vols tenir-hi una relació de parella amb aquesta persona, llavors és quan podràs veure si ets homosexual o no.
Però l'excitació sexual no ens diu si som homos, heteros o bi...
una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat