lesions
olass,mira t'ewscrici perquestik precopuda,ultimanet quan kedob amgiues x anr a la latja o la pisina,no ull anr,noperque no maardi,sn pe em fa vergonya el mecos,i no el vull ensenyar la gent e di e estiki molt be,pero no ho veih,to aixo va komencar quan un grupet,em a ecrirurtota la llibre"gord"inuti,amlo fea que ets cap noi es fixara amb tu,i altre frses esgardabes,em vag callar i no vaig di resero mo crec,es adir e sento que noservixo res en kestavida,i que si no fos,poser la gent no h ntaria,noseke frenseriu,'alte diaag esarpunt e autolesinar x lseva culpa,pero e eu millor amik va entra i m va calmar,nose ke ferncestu ajua,enseriuuu motess graciess
Elena Crespi

Hola anonima98!
Primer de tot, gràcies per la confiança!
M'ha costat una mica entendre bé el missatge perquè no ha quedat ben escrit, no sé què deu haver passat...
Anem a veure: no pots i no has de fer cas a algú que t'escriu coses que no són veritat. No sabem perquè algú et va escriure tot això: pot ser per gelos, perquè no li caus bé, per mil coses... però no necessàriament perquè sigui veritat.
Per tant, el més important és que tu comencis a valorar el teu cosa.
Pensa que com més triguis a començar-te a valorar, a mirar-te amb bons ulls... més costarà. Per tant, et recomano que comencis a mirar-te i a valorar-te. És una part vital perquè puguis estar bé.
Independentment del que et diguin els altres, el més important és com et miris tu.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat