El peimer amor mai superat
Holaaa,
Fa una mica mes d'un any vaig començar a sortir amb un noi, vam durar gairebè 5 mesos i quan vam tallar va ser una mica extrany perque estava sota molta pressio pels examens i passant un mal moment familiar. Jo pensava que ja no l'estimava tot i que a vegades tenia dubtes. Com ja no estava comtenta de parlar amb ell ni res vaig pensar que nomes el volia per liarme i al final vam acabar. Ell va ser molt important per mi peor vaig passar pàgina i vaig seguir sortint. He estat amb 2 nois mes pero cap d'ells no l'ha pogut igualar ni una mica i des que el vaig deixar no m'he tornat a enamorar. Ara penso en ell sovint i ens comparo amb les parelletes que veig al nostre voltant. No se que em passa! Es normal trigar tant a superar un primer amor? O es que mai es supera?
InterPersonal

Hola clodcoffee! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Trigar més o menys en oblidar a algu que hem estimat depèn de moltes coses: del temps que hem passat junts, de com ens agradava, de si estem encara trapats en dubtes o no, etc. No hi ha un temps concret, sempre depènde què fa un mateix per oblidar-lo i tirar endavant o plantejar-se que potser vol tonar-ho a intentar. Una cosa si que és certa tots tots tots els amors es superen, amb més o menys temps o més o menys dolor, però tot passa! En la teva situaicó pots fer una llista de pros i contres per aclarar els teus dubtes. Un cop feta decideix sincerament què és el vols fer en aquesta situació. Si decideixes intentar tornar amb ell, sigues valenta i expressa els teus sentiments i accepta les conseqüències, positives o negatives. Si vols tirar endavant, mira de fer coses noves i conèixer nova gent i veuràs que poc a poc el vas oblidant. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga