Estic enamorada? TT,. ajuda es urgent
Jo vaig coneixer un noi de segon de la eso al meu institut, parlavem molt sovint i ens vam començar a agradar els dos, ell em va dir el que sentia per mi i jo per ell, però quan ens veiem pels passadisos nomes una miradeta, mai hem parlat en persona, no podem, bueno ell ho va intentar, ara estic segura de que si podriem.. Bueno, nomes somriures i miradetes molt especials que ja eran algo, pero un dia em va dir de quedar i jo li vaig dir com excusa que tenia que fer un treball amb una amiga, i aixi varios dias i suposo que se'n va cansar de mi.. i li vaig deixar d'agradar, em va insultar molt. Despres de 4 mesos, jo seguia (i segueixo) "enamorada" d'ell, li vaig enviar un missatge dient-li que l'he extranyat moltisim, ell em va dir que no s'enfada per alguna cosa que senti, i em va dir que ho sent per tot el mal que em va fer, que de veritat ho sent molt, que es va comportar de les pitjors de les formes, pero ara te novia... amb la qual no em porto res be! Se que la culpa es meva per no aprofitar l'oportunitat.. pero ho estic pasant fatal de veritat, necessito ajuda, l'espero¿? L'ovlido? Esque l'estimo tant que no vull un altre noi, nomes ell i punt. Estic enamorada? Que faig? Ajuda siusplau.. puta vidaTT
Elena Crespi

Hola rompern0s!
Doncs elq ue us ha passat és molt normal. Les primeres vegades que t'agrada algú i que vols intentar alguna cosa, la timidesa ens venç, pot amb nosaltres i fa que no fem allò que volíem fer... i els sentiments passen...
Si ell ara té nòvia, vol dir que està enamorat d'ella. És quelcom molt complicat si vols que ell continui fixant-se amb tu si té parella.
La norma bàsica per a tenir una relació de parella és que tu te l'estimis i ell t'estimi. I si ell està amb una altra persona, ja no es compleix.
Per tant, pot ser molt difícil intentar oblidar-lo i se't pot fer molt difícil però si tots dos no sentiu exactament el mateix...
Ara no cal que pensis en un altre noi, ara has de focalitzar-te en anar una mica millor tu, no estar constantment tot el dia pensant en ell, ni enviar-li missatges... fes d'altres coses que et facin somriure... segur que les trobes!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat