es important contesteu
Hola,
Sóc una noia que tinc 14 anys, ara farè 3er d'eso i sempre em diuen que no o semblo, no pel sol fet de ser baixa sinó que també diuen que la meva manera de fer es d'una nena de 6è o més petita, jo crec que el meu comportament és l'adecuat però jo ja no ho se, per tan la meva pregunta és que tinc que fer per semblar de l'edat que soc? i que no hauria de fer?
Moltes gràcies!!
Elena Crespi

Lauretaaa! el més important és que tu facis el que tu creguis que has de fer.
Poden ser moltes les persones que et diguin el que has de fer però el més important és que siguis responsable i que facis el que tu facis el que realment creguis.
Què volen dir quan et diuen que hauries de comportar-te diferent? què representa que hauries de fer? i tu què en penses d'això? i qui t'ho diu això?
L'adolescència implica canvis i és un procés de maduració... totho té el seu ritme propi. I qui es cregui que està més madur que tu no necessàriament ha de ser-ho...
Segueix la teva pròpia manera de ser...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat