Que he de fer?
Hola tinc 13 anys i estic patint, a 1r d'eso vaig coneixer un noi, vam comensar a quedar amb la colla i agradarnos, ell es va enamorar de mi, pero per mi era nou aquest sentiment per aixo només magradava una mica, vam estar un temps tontejan i volguenos liar, pero , tmbe magrdava un nen, i sempre el marejava que si un que si l'altre i tal.Quan es va acabar el curs l'alatre i jo vam sortir pero despres vaig tallar i vaig decidir passar dels nois perque no sabia el que volia, per aixo despres de l'estiu men vaig adonar que el que vaig coneixer a principis de 1r era una persona molt important, i vam tontejar una micaa em va dir que realment ell no podia oblidarse de mi, que ho era tot,i quan abans quan ''sortiam'' 1r em va dir que no haviaa sentit mai res per cap tia sense liarse, aixo per mi vol dir molt, ell era 2 o 3 anys mes gran que yo per tant debia estar enamorat, pero despres em va dir que es va liar amb 3 ties una nit de festa major que ho sentia molt i que com que estava borrtxo les ties se li van llençar, vam dicutir durant uns 5 dies i despres em va dir que ell ja estava cansat de mi que sempre lhavia marejat a 1r i que ara tambe semblava que nomes volgues discutir i discutir, allà es va acabar tot, durant un temps no ens vam veure ni res ni pel carrer, es com si em volgues evitar, i jo vaig intentar oblidarmen, pensava que ho tenia superat finss que un dia de festa el vaig veure les mirades es van crusar i jo vig caure perduda d'ell lestimava realment, ell esta de lio amb una altra, desde fa un temps, pero jo segueixo pensant amb ell, quan es crusem pel carrer es un sentiment genial perque tan ell com jo ens quedariem una eternitat mirantos, la meva germana no ho enten diu que soc petita per poguer estimar tan a un noi, i diu que no ho compren, ploro quan penso que no el puc estar amb ell, que no el puc tocar, ni parlar, no puc... estic perduda i no se que fer es com si mai poguesim estar junts, per aixo demano que majudis i em diguis que puc fer... he de lluitar? declararme? ''conquistarlo''? com li dic que lestimo? estic enamorada? ell mestima?
ajuda`m gracies de veritat
InterPersonal

Hola Laia_Roque! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. El primer que cal deixar clar és que l'alcohol no té tan poder com per no saber si ens estem liant amb una persona o no. Evidentment que ell en alguns moments t'ha dit que li agradaves, però si tu en aquell moment no estaves segura del que volies, vas fer bé en allunyar-te'n. Si ara sents que estàs segura de que te l'estimes, tens tot el dret a expressar els teus sentiments, de forma clara i cara a cara. Però evidentment si ell té a una altra noia al cap, hauràs d'acceptar les conseqüències si ell vol estar amb ella. El que podries fer per tenir clar si t'agrada, és valorar la vostre relació i les coses positives i negatives de seguir lluitant per ell. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga