ajuda
Hola! Tinc 14 anys i tinc novio, però tinc por de que talli amb mi, perque he tingut experiencies no gaire bones que diguessim. Hi han que han tallat amb mi perque diuen que passo d'ell, pero no és que passsi d'ell si no que a vegades em quedo tallada i hem fa una miqueta de vergonya. És normal? Puc fer algo per solucionar-ho ? Gracies.
InterPersonal

Hola fucking special! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Pot ser natural sentir vergonya en aquestes situacions, però és veritat que no podem deixar que la vergonya ens paralitzai. Pots fer moltes coses per solucionar-ho. Està molt bé que te n'adonguis de que és la vergonya el que et frena. Doncs hauràs d'anar-t'hi afrontant a poc a poc. Fes una llista amb accions que puguis fer per superar la vergonya , després ordena-les en una escala de menys a més vergonya i comença a afrontar-te per la que et faci menys vergonya. Veuràs com a poc a poc vas guanyant seguretat i pots anar derrumbant a aquesta vergonya. Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga