AMOR NO CORRESPOST?! (homosexualitat)
Hola! Bé, el meu tema és una mica complicat. Sóc una noia de 17 anys i crec que estic enamorada de la meva millor amiga. No sé si sóc homosexual, suposo que sí, però com que també m'he enamorat de nois alguns cops, jo de moment ho deixo en bi. Ella també és bi. La cosa és que ens tenim molta confiança, sempre parlem de tot i ens ho expliquem absolutament tot, però jo no tinc clar que a ella li pugui agradar jo. A més, si li dic i tot es torna molt incòmode? A part, cosa que no he mencionat, ella té novio. No sé, que faig? Jo crec que m'agrada, sempre penso en ella i no me la trec del cap. Però... dono el primer pas? M'espero?... :(
Elena Crespi

Abans et deia que has de valorar si vols que ella ho sàpiga... veig que la situació és una mica més complicada.
Doncs bé:
-Si li dius, les coses canviaran, evidentment. I això pot comportar coses bones o dolentes. No ho sabem fins que no facis el pas. Per tant, tu has de decidir si fas el pas.
-Té nòvio... això no treu que tu li puguis dir però segurament complica més les coses.
Potser et diria que hi ha dos punts importants a tenir en compte:
-Si vols que ella ho sàpiga o no (independentment de que tingui parella)
-Quines possibilitats tens amb ella (i això sí que depèn de que ella tingui parella o no)
Soou amigues, teniu confiança... pots temptejar el terreny però has de valorar què hi pots perdre i guanyar!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat