m'he enamorat d'ell
bones! a finals de novembre vaig coneixer un noi dos anys mes gran que jo, ens vam coneixer per casualitat gracies a unes amigues meves pero anem a la mateixa escola de dansa, desde que ens vam coneixer vam començar a passar tots els divendres junts, desde que jo acabava dansa fins que ell començava, pasavem unes dos hores junts, vam començar a anar a sopar junts i no ens separavem ni un moment, pero aixo nomes els divendres, que era quan ens veiem, jo em vaig començar a pillar d'ell fins que passats uns 3 mesos vaig veure que estava enamorada, nomes volia que fos divendres per veure'l, per poder estar amb ell, per poder abraçar-lo... vam estar aixi fins que un dia em va dir d'anar a fer unes birres,vam quedar i ens vam acabar liant, em va demanar que no s'enteres ningu de l'escola de dansa ja que alla estava la seva ex i no volia mals rollos. Desde llavors ens vam distanciar bastant ja que no sabiem massa be com actuar quan ens veiem devant de tots, parlavem molt poc fins que un dia tot va tornar a ser igual, vam tornar a parlar, a sopar junts, a estar tota l'estona abraçats, fent-me petons al coll.. i tot aixo devant de tots,jo em vaig tornar a fer ilusions pero la cosa es va quedar aqui perque va començar l'estiu i ja no ens veiem, fins l'altre dia que va haver-hi una festa de la nostra escola de dansa,, jo hi vaig anar amb una amiga i al principi ell no em va ni saludar ni dir res, despres vaig veure com li donava un peto a una tia i ella marxava (no li vaig donar massa importancia ja que desde que ens vam liar ell s'ha liat amb altres) pero llavors em va venir a saludar com super carinyos i em vaig quedar a ajudar-lo a recollir les coses amb una amiga, jo anava a pirar pero em va demanar que l'esperes, que tornavem junts amb el metro, el vam esperar (la meva amiga i jo) i quan estavem al metro ens va dir que anessim a sopar a casa seva, vam anar i ens ho vam passar super be i ell estava molt carinyos amb mi, tornava a ser com abans, m'abraçava, em feia pesigolles... al final ens va acabar conveçent perque ens quedessim a dormir i la meva amiga es va anar a dormir i ens vam quedar ell i jo mirant la tv, vam estar parlant de temes sense importancia fins que vam dir d'anar a dormir i llavors em va dir que dormissim junts, que li feia massa mandra desfer el llit dels seus pares (on teoricament havia de dormir jo) jo vaig aceptar i vam dormir els dos junts, en roba interior, pero no va passar absolutament res, l'endema em va fer l'esorzar, vam estar parlant de que fariem a l'estiu i coses d'aquestes i ens vam despedir amb una abraçada hiper llarga i ell em va fer un peto al fron, despres d'aixo hem parlat un parell de cops per whats pero torna a ser molt fred...
No entenc res... em veu nomes com a una amiga? com a una germana petita? no te clar el que sent per a mi? hi ha alguna posibilitat de que li agradi?
siusplau responeu! i moltes gracies! :)
Elena Crespi

mery@soul,
veig que el comportament d'aquest noi és completament incomprensible per tu i no m'estranya... fa una cosa, en diu una altra, s'acosta, s'allunya...
Amb tot això et diria dues coses:
-REALMENT vols estar amb algú que un dia fa una cosa i al dia següent una altra? Aquesta és la teva decisió, no és seva. Tu has de valorar fins a quin punt deixes que algú et faci mal... per tant, ets tu qui ha de marcar el limit, encara que costi moltíssim i que estiguis enamorada d'ell.
-Si vols saber realment el que sent: li has demanat? en vol parlar? És molt important que valoris si ell en vol parlar o no, què et diu, com t'ho diu... i que llavors valoris TU si realment et convenç això que et respongui...
T'envio molta energia!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat