Tornaré amb el meu novio?
Hola, fa un mes que el meu novio i jo vam deixar-ho, però ens continuem veient i cada vegada que quedem acabem liant-nos. Ell m'obra cada dia pel whatsapp i parlem casi tot el dia i quan estem junts em diu que m'estima. La meva cosina parla amb ell de tan en tan i li diu que demoment vol un temps, que no descarta la possibilitat de tornar pero que no sap que passarà. Jo estic bastant nerviosa perquè sembla que vulgui tornar pero no ho fem. Molta gent em diu que si que tornarem. Em podries donar la teva opinió? M'agradaria saber si penses que tornarem o si hi ha bastantes possibilitats. Gràcies (el meu novio i jo portavem sortint 2 anys i mig).
Elena Crespi

Hola Georgina, com estàs? Gràcies per confiar en nosaltres.
Doncs no et puc dir si tornareu o no perquè no ho puc endevinar... però sí que et puc dir un parell de coses que has de tenir en compte:
-Quan una relació de parella es trenca, normalment, els sentiments sempre hi continuen sent, per tant, és molt normal que hi hagi confusió sobre el que se sent o no
-També és normal que aquests sentiments que ens confonen facin que ens continuem liant, perquè la persona encara et remou coses
-Has de valorar els motius pels quals ell et va dir que no volia seguir com a parella i si són motius que realment es poden resoldre o no
-Has de valorar el mal que ara et fa continuar-te liant amb ell... pots separar el moment d'enrotllar-te amb ell del que sents? et fa més mal el que esteu fent?
Independentment del que vulgui ell tu has d'aprendre a cuidar de tu mateixa i no fer-te mal, per tantl si veus que seguir amb aquest joc que no saps on et poratrà et va fent mal... és important que prioritzis el que et convingui més... i el que et convé és cuidar-te i no deixar que això et faci mal.
Diexa-li un temps, si vols, per veure si s'aclareix... però has de posar data final a aquesta confusió (encara que ell continui sense tenir-ho clat) per evitar fer-te més mal...
Quant de temps estàs disposada a esperar a que ell s'aclareixi?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat