Un noi
A veure fa temps que m'agrada molt un noi i un dia em vaig armar de valor i li vaig dir, li vaig demanar siusplau que les coses seguisin com eren ja que erem molt amics i ell m'ho va respectar. El cas es que es un noi que bromeja molt i un dia va començr a dirme que li molava i tal. Despres li vaig demanar que si anava en serio i em va dir que més o menys, bueno jo ho vaig deixar correr. Quan vam acabar el curs, pel xat li vaig demanar si allo de aquell dia anava en serio o no, pero ell stava a punt de marxar i no tenir wifi em va dir que si i no, llavors he quedat com molt amb dubte. Les meves amigues diuen que ho deixi estar que me'n oblidi, pero es que m'agrada moltisim. El cas es que jo se que li molo fisicament i bastant i ho se segur. Que faig?
Elena Crespi

Emmite, doncs potser el millor és valorar si val la pena penjar-te d'un noi que bromeja tant sobre el tema ja que per tu no és una cosa de broma, és una cosa seriosa.
I tingues en compte que una cosa és que li molis físicament i una altra e¡és que vulgui estar amb tu i li agradis en tots els nivells. Això és el que hem de descobrir... i si veus que ell et va dient coses però realment no t'ho demostra... no anem pel bon camí.
Et proposo que et donis un temps per veure si ell et diu la veritat, sense brometes, i per veure si ell et demostra que realment li agrades i si veus que en aquest temps continua fent broma i no t'aclareix res... segueixis el consell de les teves amigues!
És difícil però és molt important que no permetis que et facin mal amb aquestes bromes!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat