...
M'agradria fer dues preguntes
1_ Tinc 13 anys medeixo 1,60 i peso 50 kg fent 3h de natació a la setmana. No es que mengi poc, i menjo bastant dolç. El meu pes està bé?
2_ Ja que al estiu no faig natació, vull fer esport. Hem queda tot el més d'agost per davant i vull rebaixar les cuixes. Quina alimentació i quin esport em recomaneu? Jo havia pensat en sortir a correr cada matí.
Moltes gràcies! <3 :))
Sara Bujalance

Hola Emmite!
1- El teu pes està bé, NO necessites perdre RES! Així que pots estar contenta i continuar fent esport i menjant com ja fas.
2- Està bé que busquis un altre esport mentre no fas natació, però no cal que sigui cada dia (que esàs de vacances ;-) ), i no cal que sigui per baixar cuixes, perquè amb el pes que tens és impossible que et sobri res! Tot i així, si vols treballar concretament cuixes, a part de còrrer, també pots fer bicicleta o patinar, per exemple, ja que són esports amb els que treballaràs bastant les cames. Pel que fa a l'alimentació, només cal que mengis de tot, variat i equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària. Molts petons!!
Sara Bujalance
Hola Emmite!