ajuda si us plau
Hola adolescents! us volia fer una segona consulta ja que fa poc temps en vaig fer una... Estic molt preocupada i no sé què em passa: En un mes m'he anat aprimant a poc a poc però m'he aprimat uns 8-10 kg, faig dos àpats al dia (dinar i sopar), em peso unes 5 vegades al dia i quan veig que he pujat uns grams els torno a baixar si o si, no tinc ànims per quasi res ho faig tot sense ganes, vaig al gimnàs apartir de 4 dies a la semana i un dia em vaig quasi desmaiar després de fer exercici allà, en certs moments em venen marejos, no menjo aliments amb moltes kcal, només menjo carn o peix a la planxa, verdura i molta fruita, em prohibeixo menjar aliments com bolleria, xocolata etc. A vegades faig coses que faria una persona anorèxica per tirar el menjar (però pocs cops). Em poso realment feliç quan veig que he baixat de pes i estic una mica desesperada per si això significa alguna cosa. Estic tot el dia mirant webs i pàg. sobre l' anorèxia. Menjo més aviat poc i no m'agrada quan m'obliguen a menjar!!! La meva pregunta és: estic baixant de pes progressivament però no és que estigui prima ni res, ja que jo he sigut sempre una mica grassa, quin risc hi ha de patir anorèxia?
Moltes gràcies, espero que respongueu aviat, petons <3 !
Sara Bujalance

Hola swag! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, imagino que ho deus estar passant molt malament. Per tot el que m'expliques és molt possible que ja estiguis patint anorèxia. L'anorèxia és una malaltia mental, en la que la persona se sent malament amb si mateixa, s'obsessiona amb el pes i el menjar i tota la seva vida se'n veu perjudicada. L'única manera d'aconseguir trobar-te bé i acabar amb aquesta malaltia és demanar ajuda professional. El millor que pots fer és parlar amb els teus pares sobre el que t'està passant i anar al metge. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és imprescindible que ho facis. Si necessiteu orientació, truqueu-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!