Ajuda amb els pares
Hola tinc un problema. Fa uns dies vaig conèixer a un noi 2 anys més gran que jo i m'he enamorat. Els meus pares són molt protectors I no és fien d'ell i tampoc de que jo el conegui tant com per haber - me enamorat. Que hi puc fer perquè els meus pares acceptin al noi?
Elena Crespi

Annabeth, primer de tot els hi has de deixar temps.
L'enamorament és quelcom que passa molt ràpid... però no sempre ens enamorem de qui més ens convé... i aquesta deu ser la por dels teus pares, que t'hagis enamorat d'algú que no et convingui.
Et recomanaria que, tot i que l'enamorament et vulgui fer anar molt de pressa, intentis anar a poc a poc. No sé si coneixes a aquest noi, si parleu o si ell està interessat en tu però et recomano que intentis gaudir de cada moment, sent conscient i responsable.
L'enamorament ens transporta a una bogeria sovint incontrolable i aquest és el perill... de fer quelcom que llavors ens n'arrepentim. I aquesta deu ser una altra por dels teus pares.
Crec que és important que els hi puguis demostrar que, tot i que t'has enamorat, pots continuar sent responsable i que mica en mica vagin veien com és aquest noi.
Sort!
Bon estiu!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat